[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Tem 2009 Pzt 00:26:16 EEST

Gökmen Görgen wrote:
> Ben de bana FTP hesabı vererek bana (bize) sürpriz yapacaksınız diye
> bekliyordum. Netbook kullanan insanlar pek bilgi, deneyim sahibi
> olmakta zorlanıyorlar. Playground'umdan sildim.

Bunun çok fazla ilişkisi yok konuyla bence. Evet böyle bir şey söylendi
ve halen oturup ortaya somut bir şey çıkaramamış olabiliriz. Ancak güçlü
bir makineye sahip olmamak, bir uygulamayı derlenmiş tarball kullanarak
paketlemeyi gerektirmiyor. Hiçbirimizde 8 çekirdekli, süpersonik bir
farm yok, yeri geliyor bilgisayarı 12 saat açık bırakıp derlensin diye
bekliyoruz paketi.

Sapla samanı karıştırmayalım..