[Gelistirici] go-oo mu openoffice mi?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
28 Oca 2009 Çar 23:12:46 EET

Wednesday 21 January 2009 Tarihinde Emre dedi ki:
> OK anladim. Peki ornegin Writer'da Help --> About dedigimde hep sun'a ve
> openoffice.org 'a referanslar gormem normal mi?

Evet normal. Tam olarak bir fork değil aslında go-oo, sadece Sun'ın kodlarının
üzerine uygulanan (upstream'in almadığı/almak istemediği vs.) bir seri yama ve
ooo-build adındaki inşa sisteminden mütevellit.

> Diger dagitimlarda nereye
> refer ediyorlar bakmadim dogrusu.

Tüm dağıtımlarda aynı olduğunu tahmin ediyorum, Pardus'la ilgili ifade hariç
tabi :)

--
Gökçen Eraslan