[Gelistirici] Sürüm adı.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Oca 2009 Çar 09:28:41 EET

Wed, 28 Jan 2009 08:28:41 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> Deneme sürümlerinin kod adlarına zaten sürüm yöneticisi karar
> veriyordu hep. Bunu yaparken de uygun gördüğü yöntemi (çevresinden
> fikir alma, geliştirici listesi ile paylaşma, TÜBİTAK UEKAE
> geliştiricileri tarafından ekseriyetle desteklene bir adı veto etme,
> vb) kullanıyordu.
Keske bu bilgiyi gelistirici listesiyle de paylassaydiniz daha once.

En son 2007 oncesi gelistirici listesinde "surum ismi" tartismalari
"deneme surumlerine isim vermiyoruz" ile noktalanmisti diye
hatirliyorum (hafizam beni yaniltiyor olabilir).

O zaman benim onerim svn hesabi olan gelistiricilerin her biri birer oy
hakki olacak sekilde basit bir (web'den) oylama yapmak olur.

Herkes cesitli isimler onerir oylama oncesinde, bunlarin hepsi toplanir
oylama secenekleri olur. Gelistiriciler de isim onerileri uzerinde
tercihlerini siralarlar.

1 - x
2 - c
3 - z
4 - k

gibi. Tercih sirasinda yukarida olanlar daha yuksek puan alir. Tum
gelistiricilerin oylari toplandiginda en yuksek puani alan da o deneme
surumunun ismi secilir.

Her deneme surumu icin gereksiz ugrastirici olursa derseniz, her ara
surumde bir kere de yapilabilir bu. 4 tane deneme surumu olacaksa, ilk
4 sirayi alanlar kullanilir.

                   Doruk