[Gelistirici] Sürüm adı.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Oca 2009 Çar 07:15:20 EET

Merhaba,

Tue, 27 Jan 2009 18:24:03 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> RC2 de başarıyla yayımlanmış olduğuna göre bir sonraki kod adı 2009
> yolunda olacak. Eğer bu konuda bir politika geliştirebilirsek pek çok
> sevinirim...
> [3] http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Politikalar
Ustteki belgeye bakinca bircok konuda yeni bilgiler edindim :)

Asagidakilere karar verilmis oldugunu anliyorum, yanlisim varsa
duzeltin, yanlis bilgiyle kafa yormayalim :

- "Pardus Bireysel" sürümünün 2008.3, 2009.1, vb surum adlarina "proje
yonetimi" (cekirdek ekip? / PR?) karar verecek.
- "Pardus Bireysel" surumunun test surumlerinin (Alfa, Beta, RC, vb)
kod adlarina surum yoneticisi karar verecek (bunu yaparken
gelistiricileri de karara katabilir).

Simdi bunlardan dogru anliyorsam, "bir politika gelistirelim"
dediginiz, sadece test surumlerinin (alfa, beta, rc, vs) kod adlarina
nasil karar verilecegi degil mi? Digerine karar vermis durumdasiniz
zaten.

* * *

"Pardus Kurumsal" ve "Pardus Bireysel" diye iki surum olmasina karar
verilmis dogru anliyorsam yine.

"Pardus Kurumsal 2" Pardus 2008 temelli olup 2009'da yayinlanacak
demissiniz; "temelli"den kasit tam olarak nedir? Ayri bir kaynak deposu
mu olacak yoksa artik 2008.3 diye degil de "Kurumsal 2" adiyla mi
cikacak?

"Pardus Kurumsal 1" diye adlandirilan su anki 2007 deposu mudur?

                   Doruk