[Gelistirici] 2009 ve paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Oca 2009 Sal 15:21:20 EET

> Hala sandbox kapalı paket yapan var mı bilmiyorum. :) Eğer depoda böyle
> derlenmiş
> paketler varsa elden geçirilecek mi ? Kimler ,nasıl ?

 Paket sahipleri tabi ki. Şu ana kadar gözden kaçmış bir sürü paket var. 2008
de de pisi de sandbox öntanımlı kapalı geliyor (bunu 2009 için açık hale
getirmemiz lazım). Herkes kapsının önünü süpürürse hallederiz :)

> Bunu nasıl ekleyeceğimi bilmediğimden bir ipucu istiyorum. :)

 o dosyada

ldflags = -Wl,-O1 -Wl,-z,relro -Wl,--hash-style=gnu --as-needed

 olarak değiştirmek yeterli

> Kendi paketlerimde translations.xml eksik olan yok fakat bir çok eksik
> paket olduğunu biliyorum.
> Özellikle bakıcısız paketlerde eksik olan translations.xml dosyaları için
> çalışmaya başlamak istiyorum.

> Örneğin bir paketi güncellediğimde actions.py 'de yazan copyright tarihini
> değiştirmem gerekiyor mu?
> Cahilliğim için kusura bakmayın. :)

 Şu anda yıl olarak copyright tutuyoruz, malum 2009 a girdik, 2008 de ise
paket hem 2008 hem 2009 u tarif edecek şekilde işaretlemek gerekiyor

 ben bunun için "2008-2009" kullanıyorum,  ya da daha eski ise mesela
"2006-2009" gibi

 evet bunun adını koysak iyi olacak :-/