[Gelistirici] 2009 ve paketler

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 14:45:46 EET

27 Ocak 2009 Salı 14:26 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Merhaba,
>

>  Dikkat edilecek noktalar,
>
>  * Tüm paketlerin Sandbox açık bir ortamda derlenebilmesini umuyorum. 2009
> da
> öntanımlı olarak sandbox açık çalışabilmemiz gerekiyor. Sisteminizde
> sandbox
> kapalı ise /etc/pisi/pisi.conf da build başlığı altına "enablesandbox =
> True"
> eklemeniz yeterli

Hala sandbox kapalı paket yapan var mı bilmiyorum. :) Eğer depoda böyle
derlenmiş
paketler varsa elden geçirilecek mi ? Kimler ,nasıl ?

>  * LDFLAG lara "--as-needed" geliyor. Sisteminizde kullanabilmeniz için
> yine
> /etc/pisi/pisi.conf a bu flag ı ekleyip deneyebilirsiniz

Bunu nasıl ekleyeceğimi bilmediğimden bir ipucu istiyorum. :)

> * translations.xml dosyaları bazı paketlerde yok, bu dosyaların eksik
> olanlarda eklenmesi ve elden geçmesi gerekiyor

Kendi paketlerimde translations.xml eksik olan yok fakat bir çok eksik paket
olduğunu biliyorum.
Özellikle bakıcısız paketlerde eksik olan translations.xml dosyaları için
çalışmaya başlamak istiyorum.

> * actions.py lerde copyright tarihi yazıyorsa güncellemeyi unutmayın

Örneğin bir paketi güncellediğimde actions.py 'de yazan copyright tarihini
değiştirmem gerekiyor mu?
Cahilliğim için kusura bakmayın. :)

> * Depoda hala yüzlerce sahipsiz paket var, ne kadar çok paketi üstlenen
> olursa
> o kadar iyi, yoksa yine bu paketler bir iki kişinin omuzlarına binecek.

Elimden geldiğince şefkat göstermeye çalışıyorum. Birde cevap gelse paketi
üzerime almak istediğimde. :)

 Saygılar...

--
Cihan OKYAY