[Gelistirici] 2009 ve paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Oca 2009 Sal 15:14:11 EET

Tuesday 27 January 2009 Tarihinde 14:49:49 yazmıştı:

> Onur Hocam, kullanicilarin makina parki icin bir tarama yapabilsek cok iyi
> olurdu. Yani kullanicilarin geneli P4 ve ustu ise SSE2 ve hatta SSE3'leri
> acmakta birazcik olsun performans farki olacaktir, multimedia islerinde
> daha da fark edilir bu.
>
> Veya minimum SSE2'ye kadar destek versek, eski islemcisi olanlar 2008 ile
> devam etseler?

 sse2 (ve üstü) açılmış paketlerle sorun yaşayanlar oluyor, hatta daha yeni
audacious paketinde bir kaç kişi sorunu tekrarladıklarını söylediler. Malesef
hala P3 kullanan kullanıcılar var. Diğer taraftan AMD nin de SS?? komut
setlerinin desteği çok hızlı işlemcilere yansımıyor diye biliyorum.

 Şu anda P3 desteğini atmayı pek istemiyorum, ama yakında bunu yapıp
kurtulabileceğiz umarım.