[Gelistirici] 2009 ve paketler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
27 Oca 2009 Sal 14:52:19 EET

Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  Dikkat edilecek noktalar,

> * translations.xml dosyaları bazı paketlerde yok, bu dosyaların eksik
> olanlarda eklenmesi ve elden geçmesi gerekiyor

Bununla ilgili bir çalışma yapacağım.

> * Özellikle multimedia paketlerinde bir hatırlatma, arts ı (umarım acayip bir
> şey olmazsa) 2009 a almıyoruz, paketlerinizden kapatabilirsiniz. Zaten
> pulseaudio varken arts iyice anlamsızlaştı.

En sonunda gidiyor, :)

> * Pisi actions.api artık sorun oluştuğunda hata veriyor. Dodoc la olmayan bir
> dosyayı işaretlemek bile artık bir hata, lütfen paketlerde bunlara dikkat
> edelim.

Burda bir kullanışsızlık var. Örneğin alsa-tools paketininin içinden
10'a yakın altdizin çıkıyor, hepsi ayrı uygulama ve hepsinin altında
ayrı ayrı belgeleri var.

docs = ["AUTHORS", "ChangeLog", "Changes", "NEWS", "TODO", "README"]

diyip her dizin için bu listeyi gezip dodoc çağırmışım. listede olup o
dizinde olmayanlar sessizce gözardı edilmiş. Ancak yeni pisi ile bunu
yapamıyorum hepsi için ayrı ayrı dodoc çağırmayı da istemiyorum, ileride
o dosya da silinip gene patlayabilir ben de shelltools.can_access_file()
çağırıp dosyaların varlığını kontrol ettim.

Kısacası bence actionsAPI'teki ilgili metodlar dosyaların varlığına
bakıp, eğer dosya yoksa uyarı versin, hata vermesin, hata değil bunlar..

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>