[Gelistirici] Bugzilla'daki sahipsiz bileşenler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Oca 2009 Cmt 23:44:51 EET

Sat, 24 Jan 2009 20:52:50 +0100, selim ok <selimok at gmail.com> :

> bunlari listeledim, Sahipleri 'ellesme ben ilgileniyorum' derlerse ne
> ala, yoksa varsa gönüllüsü sahiplensin, en olmadi sahipsiz
> olduklarini gösterebilmek acisindan admins at pardus.org.tr'ya atayalim.
+1

> Birde gereksiz olduğuna inandiklarım var, görüşlerinizi bekliyorum.
> PISI - actionsapi (caglar at pardus.org.tr)
> PISI - Belgeler (meren at pardus.org.tr)
> PISI - testler (caglar at pardus.org.tr)
> COMAR - belgeler (loker at pardus.org.tr)
+1

> Web sayfaları - Genel (loker at pardus.org.tr)
> Web sayfaları - kullanım ( gorkem at pardus.org.tr)
> Web sayfaları - u18a-en (erdinc at pardus.org.tr )
Web sayfalari ile ilgili tek bir bilesen daha iyi sanki. Ama sorumlusu
kimdir, kime atanmalidir, onu bilmiyorum.

> Bugzilla - bugzilla [kurulumu] (caglar at pardus.org.tr )  - Çok
> gereksiz bir bileşen bence silsek mi? Taner bu iş senin üzerinde
> sanki gerekli mi böyle birşey?
Bence de gereksiz. Oyle bir hata olsa, "Genel"e atanabilir.

> Çalışan CD - genel (admins at pardus.org.tr)
> Çalışan CD - kullanım (gorkem at pardus.org.tr)  - Gerçekten bu ürün
> ve bileşenleri gerekli mi? Şu anda bu işler için bir test ekibimiz
> var, dönüşlerini de doğrudan test ekibi sorumlusuna yapıyor
> olmalılar, zaten spesifik bir sorun varsa bu kurulan halde de ortaya
> çıkar muhtemelen. Hadi genel kısmı kalsın da kullanım biraz gereksiz
> geldi bana. Fikirler?
Calisan CD kismi bence lazim, cunku calisan cd'ye ozel sorunlar
olabiliyor. Ama kullanim diye bir alt bolum bence de gereksiz.

> Grafik - açılış ekranları (umut at pardus.org.tr)
> Grafik - duvar kağıdı (umut at pardus.org.tr)
> Grafik - genel (loker at pardus.org.tr)
> Grafik - renk (umut at pardus.org.tr)
> Grafik - simgeler (umut at pardus.org.tr) - Tasarım ekibindeki
> arkadaşların bu bileşenleri üstlenmeleri çok iyi olurdu.
Ben tasarim konusunda "olumlu sonuclanmis" bir hata bildirimi
hatirlamiyorum neredeyse hic.

Tamamen kaldirsak, olasi oyle hatalar "Genel"e atansa daha iyi diye
dusunuyorum.

+1

                   Doruk