[Gelistirici] Bugzilla'daki sahipsiz bileşenler

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 21:52:50 EET

Merhaba,
Bugzillla'da teorik olarak sahipleri olan lakin kendilerinin pek ilgilenme
sansi bulduguna inanmadigim bazi bilesenler var. Asagida bunlari listeledim,
Sahipleri 'ellesme ben ilgileniyorum' derlerse ne ala, yoksa varsa gönüllüsü
sahiplensin, en olmadi sahipsiz olduklarini gösterebilmek acisindan
admins at pardus.org.tr'ya atayalim.
Birde gereksiz olduğuna inandiklarım var, görüşlerinizi bekliyorum.

PISI - actionsapi (caglar at pardus.org.tr)
PISI - Belgeler (meren at pardus.org.tr)
PISI - testler (caglar at pardus.org.tr)

Web sayfaları - Genel (loker at pardus.org.tr)
Web sayfaları - kullanım ( gorkem at pardus.org.tr)
Web sayfaları - u18a-en (erdinc at pardus.org.tr )

Bugzilla - bugzilla [kurulumu] (caglar at pardus.org.tr )  - Çok gereksiz
bir bileşen bence silsek mi? Taner bu iş senin üzerinde sanki gerekli mi
böyle birşey?

Çalışan CD - genel (admins at pardus.org.tr)
Çalışan CD - kullanım (gorkem at pardus.org.tr)  - Gerçekten bu ürün ve
bileşenleri gerekli mi? Şu anda bu işler için bir test ekibimiz var,
dönüşlerini de doğrudan test ekibi sorumlusuna yapıyor olmalılar, zaten
spesifik bir sorun varsa bu kurulan halde de ortaya çıkar muhtemelen. Hadi
genel kısmı kalsın da kullanım biraz gereksiz geldi bana. Fikirler?

COMAR - belgeler (loker at pardus.org.tr)

Grafik - açılış ekranları (umut at pardus.org.tr)
Grafik - duvar kağıdı (umut at pardus.org.tr)
Grafik - genel (loker at pardus.org.tr)
Grafik - renk (umut at pardus.org.tr)
Grafik - simgeler (umut at pardus.org.tr) - Tasarım ekibindeki arkadaşların
bu bileşenleri üstlenmeleri çok iyi olurdu.

Rehberler - Görsel (loker at pardus.org.tr)
Rehberler - Kılavuz (gorkem at pardus.org.tr)  - Rehberimiz var mı ki? Yada
varsa bile ne kadar güncel? Bence bu bileşeni de kaldırsak iyi olur.

Iyi çalışmalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/