[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 17:11:10 EET

On Saturday 24 January 2009 16:58:51 Bahadır Kandemir wrote:
> Listelere gelen e-postalarda, uzun alıntılardan ve hangi kısma cevap
> verildiğini anlamaktan sıkılıp e-postayı okumama gibi bir lüksümüz yok,
> acı çeke çeke okuyoruz, ancak davranışlar tekrarlandıkça "yeter" demek
> şaşırılacak bir davranış değil.

Acı çeke çeke okuma kısmına katılıyorum. Gerçekten 1 satırlık cevap için 25
satırlık e-postayı alıntı yapmak sinir bozucu :) Şimdiye kadar diğer e-posta
istemcileri yanlış bir davranışı desteklediyse ve kullanıcılar buna alıştıysa
diyecek bir şeyim yok ancak biz bunu devam ettirmemeliyiz..

Zaten bunun üzerinde yeterince söz söylendi bu e-postadan önce, söylenenleri
tekrar etmemin bir anlamı olacağını düşünmüyorum. Kısacası liste etiğine
dikkat edip top-post olayından kaçınalım efem :)

İyi çalışmalar,
Eren