[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 01:36:09 EET

24 Ocak 2009 Cumartesi 00:23 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Yanlış tabi ki

Sormakla hata yaptım biliyorum ama gaflet ve delalet içine düşmeyeyim, emin
olayım dedim.
Belgenin ilgili kısmını silip şunları yazdım, eğer bir yanlışlık
görüyorsanız sizi wiki'ye alalım.

"Eğer bir iletiye cevap yazıyorsanız, yeni bir konu başlığı oluşturmak
yerine "Cevapla" yada "Reply" butonunu kullanın. Çoğu uygulama ve web
arayüzünde bu şekilde cevap vermek istediğinizde, metin kutusunda iletinin
bir kopyası belirir, böylece kısmen veya tam alıntılama yapabilirsiniz.
Ancak çoğu durumda iletinin tamamını alıntılamak e-posta listesinin
üyelerini rahatsız edecektir, bu nedenle sadece önemli bölümleri bırakıp
geriye kalan kısımları silin ve kalan bölümün *altına* cevabınızı yazın.
Böylece cevabınızı okuyanlar öncelikle alıntı kısmını okuyup konuyu hatırlar
ve sizin tam olarak neye cevap verdiğinizi anlamış olurlar."

İyi çalışmalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/