[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 01:02:50 EET

Türker SEZER wrote On 24-01-2009 00:49:
> Bunlara uymak, uymanları uyarmak niye insanları soğutmak olsun.

Eheh, doğru diyorsun da, benim söylediğimle bir alakası yok. Uyarmanın
insanları soğutan bir yanı yok, "Bıktım artık, sıkıldım" gibi lafların
soğutan yanı var.
> Ayrıca Pardus geliştiricisi olanların en azından bir süre bu listeleri takip
> ettiğini, ortamı tanıdığını, Pardus'la ilgili belgeleri (zaten çok belgemiz
> yok) gözden geçirdiklerini (hatta okuduklarını) önvarsayıyoruz. Bu top-post
> mevzusu da liste arşivlerinde her ay yerini alan bir konu. Dolayısıyla
> Bahadır sıkılmakta haklı gibi.

Sen de sıkılıyorsun, ben de sıkılıyorum. Sıkılan çok, ben Bahadır'ın
sıkılmasıyla ilgili bir şey demiyorum =) Boşa kürek çekiyor olabilir
diye düşünüyorum sadece. Mete mi sıktı kendisini, ona özelden eposta
yazması bile buraya yazıp rencide etmesinden daha kalıcı sonuç alır. Bak
cihan'a, daha 1 ayını doldurmadı ama top-post olayını öğrendi mi, öğrendi ;)