[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 00:53:48 EET

24 Ocak 2009 Cumartesi 00:38 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> İyi de üstad, bir şeyi gözden kaçırıyorsun =) Yeni geliştirici
> arkadaşlar var, bu konuda ben cihan'ı uyardım, ceyhun'u uyaracak zamanım
> olmadı, daha doğrusu kendisini göremedim henüz.

Gökmen söyleyene kadar ve hatta bana mail atma kurallarını uygulayıcı ders
verene kadar
bende bilmiyordum bunu. :) Eminim bu yanlışlığı yapan arkadaşlarda en kısa
zamanda
öğreneceklerdir.

> Bir başkası da yapıyor olabilir, yeni geliştiricidir veya bu şekilde
> alıntılamayı

kendine alıştıramamıştır. Ona buna kural çekip insanları soğutmayalım hemen.

+1 :P

Siz sıkılıyor olabilirsiniz ama bunların ilgiye, şefkata ihtiyaçları var
> efenim. Hatta bu epostanda yazdığın önerileri (kuralları diyemem,
> yumuşatayım biraz) wikiye aktaralım. Daha iyi bir sonuç alırsın ;)

Hatta uygun görülürse böyle bir belge hazırlamak isterim. :)

Saygılar...

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com