[Gelistirici] eski virtualbox paketi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
22 Oca 2009 Per 14:52:59 EET

2009/1/22 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>:
> Perşembe 22 Ocak 2009 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
>>

> index'e sadece son sürüm kernel giriyor da ondan.

Şimdi ben de saçmalama hakkımı kullanarak birşey sormak istiyorum.
Teorik değil de biraz daha uygulamaya yönelik olması için örnekle
açıklamaya çalışayım. Şimdi diyelim ki bende VirtualBox'un 9 sürümü
kurulu, Pardus 2020.1 kullanıyorum. VirtualBox'un 10 sürümü çıktı,
aynı anda Kernel 2.99.20 de çıktı index güncellendi, index'te şimdi
2.99.19 yok. Doğru mu? Bu virtualbox da bu yeni kernele bağımlı olsun.
Fekat bu virtualbox bir hatadan dolayı açılmıyor, ben de eskisine
dönmek istedim. Şimdi eski virtualbox'u ve eski kernel'i
package-manager veya pisi CLI ile kuramayacağım yani, öyle mi? Bir
yerden o .pisi dosyalarını bulmam gerekiyor kurabilmem için, doğru mu?