[Gelistirici] kaptan 4

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 14:39:55 EET

Perşembe 22 Ocak 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Tesvik etmemeliysek niye 2007 surumunde boyle yaptik? Tum aksini
> soyleyenlere karsi niye bunu atesli bicimde savunduk?
>
> Pardus'un "kullanici dostu" gecinip, bu kadar radikal bir kullanici
> davranisi degisikligini zorlamasini hala aklim almiyor.

Ben burada dağıtım adına değil "Fatih Aşıcı" olarak konuşuyorum. Yoksa ofiste
de benden tamamen farklı düşünen insanlar var. Kaldı ki bir zorlama söz konusu
değil. Eğer bu yapılacaksa user-manager'da olmalı, kaptan'da olmamalı diyorum.

> Yani ben ne kullanilabilirlik doktorasi yaptim, ne laboratuvarlarinda
> bulundum ama kendisi disinda birkac kullanici ile ugrasmis bir insanin
> buradaki hatayi gorebilecegini dusunuyorum.
>
> Dagitimin en azindan kendi icinde tutarli olmasi gerekir.

Evet, dağıtımın kendi içinde tutarlı olmasına katılıyorum; ancak bu daha önce
yapılmış hataların tekrarlanması anlamına gelmemeli.