[Gelistirici] kaptan 4

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Oca 2009 Per 12:35:25 EET

2009/1/22 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>

> "Normal kullanıcı" olup da çoklu masaüstü mantığını kullanan birini ne
> gördüm, ne duydum.

> Cehaletimden soruyorum; kurulum (YALI), sonra restart, sonra
> YALIFirstBoot, sonra restart, sonra KDE mi? Eğer öyle ise, bu bu
> restart'lar bana bir zamanlar eleştirdiğimiz bir işletim sistemini
> anımsatıyor.. Kullanışlılık açısından bir yerine iki restart olması
> yanlış. Yok YALI ile YALIFirstBoot arasında birşey yoksa sorun yok.

Hakkaten guzel soru. Ayri bir konu belki ama uluslararasi "WOW" etkisi icin,
hic restart etmeden bu isi bitirebilsek mukemmel olurdu. Kernel ayni kernel
sonucta, grafik karti suruculerini degistirmezsek, reboot etmeden dogrudan
kurdugumuz sistemin KDM'sine gecememek icin bir teknik sebep var mi?

--
Emre