[Gelistirici] COMAR ve *Kit'ler

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 15:15:53 EET

On Wednesday 21 January 2009 14:55:14 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Wed, 21 Jan 2009 14:19:21 +0200, Serbulent UNSAL
>
> <serbulent at pardus.org.tr> :
>
> Ne kadar fazla ek kodlama gerektirir ya da isi karmasiklastirir
> bilmiyorum ama comar'i "optional" bir bagimlilik yapabilirsek harika
> olur.
>
> *-manager'lar kullanilmaya baslanirsa, "bir de comar diye bisi varsa
> kullaniyormus, o ne ki" diye insanlar bakabilirler. Ya da bunlari yazan
> adamlar comar diye de bisi yazmislar diye ilgilenebilirler. Once
> cigneyebilecekleri lokmalari vermek lazim :)

> [...]

Haklısın ama bu durumda da adamların çomar kullanması için bir sebepleri
olması lazım. Her iki türlüde çalışan bir uygulama varsa ellerinde neden
çomarla uğraşsın ki insanlar ?

Yada şöyle sorayım adamlara çomar kullanırsanız NM nin veya PM nin şu ek
özelliklerine de sahip olabilirsiniz diyebilecek miyiz bu senaryoda ?

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent