[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 19:41:49 EET

2009/1/20 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> 20 Oca 2009 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
>
> Hahahahaha. İşi yapan kod, işi nasıl yapacağına, psişik yollarla mı karar
> verecek?
>
> Elbet kodun bir kısmının Çomar metodları içermesi gerekecek. Bu kısmı
> düzgün bir şekilde yazarsan, Çomar'lı kodu çıkarıp yerine istediğin kodu
> yazmak zor olmaz. Daha açık nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

Iletisim hususunda kullanilabilecek yollarin etkinliklerine gore
siralanmasi:
1) Yuzyuze  (ayni sehirdeyseniz bi yerde kahve icip karar verin)
2) Video konferans (skype olur Pardus'ta)
3) Telefon (bildigin telefon da olur skype da)
4) Chat
5) Email

Sahsi is tecrubelerimden edindigim kendime ait gorusumdur  :)

--
Emre