[Gelistirici] Gparted'in Kdebase bağımlılığı var =)

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Oca 2009 Sal 19:32:44 EET

20 Oca 2009 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> İş yapan kodu da Comar'dan
> ayırmak gerek diyorum, herkes anladı bir sen anlamak istemiyorsun.

Hahahahaha. İşi yapan kod, işi nasıl yapacağına, psişik yollarla mı karar
verecek?

Elbet kodun bir kısmının Çomar metodları içermesi gerekecek. Bu kısmı
düzgün bir şekilde yazarsan, Çomar'lı kodu çıkarıp yerine istediğin kodu
yazmak zor olmaz. Daha açık nasıl anlatabilirim bilmiyorum.