[Gelistirici] [Fwd: [paketler-commits] r58744 - in devel/applications/multimedia/rosegarden: . files]

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 11:40:57 EET

20 Ocak 2009 Salı günü (saat 11:27:35) Pinar Yanardag şunları yazmıştı:
> bu konu da kimtartisti'ya gidecek, commit yapmadan once uzun mu oldu,
> ayh yoksa kisa mi oldu diye dusunmek zorunda kaliyoruz. kod tarafinda
> (gerekiyorsa) bir cozume gidilmeden once, workaround yapsak bir iki
> oneri ile? :
>
> guncelleyeceginiz paket hakkinda az cok bilgi sahibisinizdir, surum
> guncellerken changelog'daki tum degisiklikleri yazmaniza gerek yok.
> (eger yeni aldiginiz bir paketi guncelliyorsaniz, bir seferligine
> changelog'larda biraz daha fazla vakit gecirin).
>
> ornegin eternal-lands 1.70'den 1.80'e bump edecegim. iki surum arasinda
> [...]

Dediklerine aynen katılıyorum, bunlara ek olarak paket ile ilgili
değişikliklerin de history bilgisinde olması gerektiğini savunuyorum. Version
bump ya da tek satıra birden çok cümle sığdırma çabasına girip
zorlayacağımıza, bu thread'de konuşulduğu gibi indeks oluşturma işleminde
değişikliğe gidilmeli bence.

Şöyle de bir şey geliyor aklıma, ipin ucunun kaçmaması için Comment bilgisine
azami bir sınır koyulsa, ismail.py commit işleminde uyarsa, ağırdan al dese?

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>