[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 01:31:42 EET

Murat Senel wrote On 20-01-2009 00:56:
> Merhaba,
>
> Ben Murat. Yeni olmasam da kendimi yeni gibi hissediyorum :)

Murat abi de kendini yeni hissediyorsa benim sanırım bebek gibi
hissetmem lazım =)
Şaka bir yana, benim Pardus maceram ve ilgi alanlarım şu şekilde:

*. İşletim sistemsiz gelen bilgisayarıma ilk defa Pardus'u kurdum. (7
Şubat 2007)
*. Çağlar'dan şaka gibi geliştirici olduğum haberi geldi (şaka bir
yanaydı ama.. 1 Nisan 2008)
*. Xfce bileşenlerinden sorumlu geliştiriciyim.
*. Xfce için ve depoda var olan programlara alternatif uygulamaları
paketlemek için bayadır çaba sarfettim.
*. Pardus'un GTK kanadına gereken ilgiyi göstermek için çaba sarfediyorum.
*. Artık paket yapmıyor, iyi paket yapabilmek için bir geliştiricinin
50'den fazla paketinin olmaması gerektiğini şiddetle savunuyor.

*. Az çok Python biliyor, pati isminde minik bir GTK arayüzlü uygulaması
var (http://pati.googlecode.com). İki hafta içinde tamamlamayı umuyor.
*. Bir aralar PolicyKit'le adım anılır olmuştu. PolicyKit ve PackageKit
ile yakından ilgileniyor.
*. Her ne kadar Xfce kullanıcısı olsam da, Kde4'ü merak ediyor, eskisine
göre çok daha iyi olabileceğini umuyor.
*. Django da bir diğer ilgi alanı.