[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Murat Senel muratasenel at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 00:56:18 EET

Merhaba,

Ben Murat. Yeni olmasam da kendimi yeni gibi hissediyorum :)
3 sene önce internette gezerken yanlışıkla pardus iso dosyasına tıklayarak
hayatımın hatasını yaptım. Sisteme inmesi ve kurulması bir oldu. Akabinde
kendimi freenode üzerinde #pardus kanalında buldum. Bir kaç kişiyle tanıştım
ve pisidepo diye garip bir ayrılıkıçı gruba katıldım. Amacımız o zamanlar
pardus'u yok etmekti ama olmadı, neyse. Sonra geliştirici oldum ama sonra
farkettim ki aslında kendimi geliştirmişim. Python'u sadece yılan türü
zannaderken pisi paketleri yapmaya başlayıp, daha sonra basit de olsa işimi
görecek python scriptleri yazmaya başladım. Şuan bu basit scriptlere basit
gui'ler yazacak kadar kendimi geliştirdiğime inanıyorum. Asıl mesleğim çok
farklı olmasına rağmen, pardus benim için hobi'den çok bir "sorumluluk
alanı" haline geldi (evet bazen bu sorumluluklarımı unuttuğumun farkındayım
ama özel hayat işte :) ) Kendim öğrendikçe ve elimden geldiğince yeni
kişilere yardım etmeye çalıştım, öğrendiklerimi onlara anlatmaya çalıştım.

Kısaca, yeni olmasam da yeni kişilere toptan merhaba demek istedim :)
Umarım sayımız, birbirimizin ismini hatırlayamayacağımız kadar çok olur
günün birinde. Çünkü daha çok kişiye ihtiyacımız var.

Neyse, uzatmayayım. Pardus'u seviyorum :)

--
Murat Şenel