[Gelistirici] Sanallaştırma , Xen ailesi ve Kernel Sürüm Politikası...

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 11:18:43 EET

Merhaba;

Sunday 18 January 2009 tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı:
> Sahsi gorus olarak konusuyorum. Bana kalirsa Pardus birsuru sanallastirma
> teknolojisini destekleyecek kadar buyuk gelistirici bazina sahip degil. Bu
> durum, xen gibi fazladan efor gerektiren bir sistem de dusunuldugunda,
> iyice ayyuka cikiyor.
+1

> Ayrica Pardus'un esas olarak bir "masaustu" linux dagitimi oldugu
> dusunulurse, Xen gibi daha cok "sunucu" ozellikleri iceren bir sistemin
> -simdilik- Pardus'ta olmasi gerektigini dusunmuyorum.

Evet, şu anda Xen'in her şeyiyle ilgilenebilecek bir geliştirici çıkmadığı
sürece yarım yamalak bir Xen desteği vermek çok anlamlı değil, pek mümkün de
değil : son baktığımda bizim öntanımlı kernelimizle kullanılabilmesi için
çözülmesi gereken oldukça derin sorunları vardı.

Hepsine katılıyorum.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]