[Gelistirici] Sanallaştırma, Xen ailesi ve Kernel Sürüm Politikası...

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 00:52:57 EET

Emre Erenoglu wrote:
> 2009/1/18 Mete Alpaslan <alpaslanmete at gmail.com
> <mailto:alpaslanmete at gmail.com>>
>
>     Merhaba;
>
>     2007 zamanında Pardus da sanallaştırma gayet güzel gidiyordu ama 2008'e
>     geçiş ile birlikte bazı paketlere(xen,kernel-dom0, kernel-domU,
>     nvidia-dom0,nvidia-domU) ilgi gösterilemedi ve bazılarında ise bir süre
>     (virtualbox ve gcc 4.3 sorunu ) altyapı sorunları yaşadık.
>
>     Yakın zamanda  Virtualbox depoda yer aldı( yada alacak) ama Xen
>     Sanallaştırma desteği 2008 etkin değil ve  Xen ailesi paketleri hala
>     sahipsiz!

> [...]

Saydığın argümanların hepsi çok yerinde bence. Ancak hiç olmamasındansa,
"ben bunu yapabilecek, test edebilecek, yürütebilecek donanıma sahibim"
diyen birinin bize yeterli güvenilirliği sağlayıp, Xem, domU, vs. gibi
teknolojileri yürütmesi herkesi mutlu edecektir.

Bu aralar çok canlandı bu liste, büyüyoruz biraz galiba :)

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>