[Gelistirici] 2 paketin guncellenmesi hakkinda...

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
19 Oca 2009 Pzt 01:02:08 EET

On 18-01-2009 02:05 Onur Küçük wrote:

>  Süreyi neye göre koyabileceğimizi bilemedim, tatile vs. gidildiğinde,
> sağlık sorunu olduğunda falan 5 gün çok kısa kalabilir. Ayrıca bir
> geliştirici sadece haftasonları paketleri ile ilgilenebiliyorsa mesela 5
> günün içine haftasonunun gireceğinin garantisi yok.

bakicisindan sefkat goremeyen paketle ilgilenme ve paketi uzerine alma
olaylarini farkli surecler olarak ele alabiliriz. paketi adam etmek icin
uzerimize almamiz gerekmiyor illa ki.

senaryolar soyle olabilir:

1] bakicisina mail atip cevap alamama >= 1 hafta, paket guncellenebilir
2] bakicisina mail atip cevap alamama >= 1 ay, paket uzerine alinabilir

sure olarak 1 ay uzun olabilir belki, fekat eger o bakici hakikaten o
paketle ilgilenmiyorsa zaten pratikte geciken tek sey paketin take over
commit'i olacaktir.

iyi calismalar,

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)