[Gelistirici] 2 paketin guncellenmesi hakkinda...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
18 Oca 2009 Paz 02:05:39 EET

On Sun, 18 Jan 2009 01:20:53 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> 18 Oca 2009 Paz tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:

> Resmi tatilleri ve geliştiricinin "ben biraz yokum" dediği zamanlar
> istisna tabi...

 Süreyi neye göre koyabileceğimizi bilemedim, tatile vs. gidildiğinde,
sağlık sorunu olduğunda falan 5 gün çok kısa kalabilir. Ayrıca bir
geliştirici sadece haftasonları paketleri ile ilgilenebiliyorsa mesela 5
günün içine haftasonunun gireceğinin garantisi yok.

 Ama emin olduğum bir şey var, bütün paket devir teslimlerini bu
listede duyuralım lütfen.