[Gelistirici] 2 paketin guncellenmesi hakkinda...

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
17 Oca 2009 Cmt 23:50:01 EET

17 Oca 2009 Cts tarihinde, H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:
> [Hiçbir tartışma kaygısı taşımayan ve sırıtılarak yazılan bir maildir
> bu]
>
> Cevap veremeyecek kadar meşgul geliştirici yoktur, günde ortalama 50
> mail yazan geliştiriciler bile ufak bir "al" yazabilirler, ben üzerime
> düşeni yaptım sadece.

Eheh, makul bir süre sonra cevap gelmediyse "Eeeeaaaaaah seni mi
bekleyeceğim" deyip paketi alabilirsin demek istedim :)

Uzun süre cevap vermiyorsa proje ile "long-distance" ilişkiye geçmiş
demektir ki, "long-distance" ilişkiler yürümez...