[Gelistirici] 2 paketin guncellenmesi hakkinda...

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
17 Oca 2009 Cmt 23:46:39 EET

17 Ocak 2009 Cumartesi günü (saat 23:39:22) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:

> Cevap veremeyecek kadar meşgul geliştiricilerin, paketlerin bakımını
> yapamayacak kadar meşgul olacakları aşikâr. İstediğiniz paketleri
> alabilirsiniz

[Hiçbir tartışma kaygısı taşımayan ve sırıtılarak yazılan bir maildir bu]

Cevap veremeyecek kadar meşgul geliştirici yoktur, günde ortalama 50 mail
yazan geliştiriciler bile ufak bir "al" yazabilirler, ben üzerime düşeni
yaptım sadece.

--
H. İbrahim Güngör <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>