[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
14 Oca 2009 Çar 19:09:02 EET

14 Oca 2009 Çar tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> İleride VPN'e el attığımızda, VPN arabirimine ait dns'e yine vpn
> üzerinden sorgu yapılacak. VPN dns'i yerel bir IP ise kendi
> arabirimine bu sorgu gönderilecek.

Güzel görünüyor, bunu uludag/branches/net-link-2.0 alalım. Eksikler
tamamlanınca, Network.Link ve Network.Stack modellerini comar'a ekleyip
2008'de de yeni modellere geçme niyetim var.

Network.Stack yeni bir model olacağından API kırmak problem değil. Ayrıca,
Network.Stack olarak tutarsak, testler sırasında Net.Link ve Net.Stack'i
bozma ihtimali ortadan kalkar.