[Gelistirici] yeni dbus

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Oca 2009 Paz 13:25:32 EET

S.Çağlar Onur wrote:
> 10 Oca 2009 Cts tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:

> Author: ozan.caglayan
> Date: Tue Jan  6 16:28:12 2009
> New Revision: 21007
>
> Modified:
>    trunk/comar/mudur/ChangeLog
>    trunk/comar/mudur/bin/mudur.py
> Log:
> Start sysklogd after startNetwork and remove redundant sysklogd as it's manually started.

> [...]
Hayır bu sıralama onu değiştirmedi çünkü sysklogd'de comar-dbus
üzerinden başlatılıyordu. Yani şu anki yapıda sysklogd dahil herhangi
bir servisin başlatılabilmesi için dbus'ın başlatılmış olması gerekiyor,
bu yüzden dbus artık servis değil müdür içerisinde boot runlevel'ında
elle başlatılıyor.

Ve eğer dediğin gibi dbus başlarken sysklogd istiyorsa, sysklogd'nin
service yapısıyla başlatılmasından vazgeçilip elle müdür içinden
başlatılması gerekiyor demektir.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>