[Gelistirici] yeni dbus

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Oca 2009 Paz 01:33:04 EET

10 Oca 2009 Cts tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:

Author: ozan.caglayan
Date: Tue Jan  6 16:28:12 2009
New Revision: 21007

Modified:
   trunk/comar/mudur/ChangeLog
   trunk/comar/mudur/bin/mudur.py
Log:
Start sysklogd after startNetwork and remove redundant sysklogd as it's manually started.

Denemedim ama network başlatmak için dbus gerekli olmalı, dbus ise zamanında illa kendinden önce syslog çalışmasını istiyordu ve o sıra o yüzden müdür içinde bu şekildeydi, bu commit ile sıralama değişmiş ve dbus syslog'dan önce başlar olmuş, bunu geri alıp yeni dbus ile dener misin?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/