[Gelistirici] yeni dbus

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
10 Oca 2009 Cmt 14:38:49 EET

10 Oca 2009 Cts tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Sorunun sysklogd den kaynaklandığını zannetmiyorum, bana bir program
> bir yerlerde log yazmaya çalışıyor ve beceremiyor gibi geliyor ama
> yanlış yolda olabilirim.
>
>  Geç oldu, yoruldum, biraz ara veriyorum, aklımdakileri yazayım dedim.
> Ne dersiniz sorun nerede ?

DBus'a syslog desteği eklemiş, ChangeLog'a yazma zahmetinde bulunmamışlar.

/etc/dbus-1/system.conf içinden <syslog/>'u kapatarak ve
kapatmadan "stace -r" ile hangi çağrılarda bekleme yapıldığına baktım,
syslog açıkken ilk çağrılan gettimeofday metodunu 4sn, log kapalıyken 1sn
sürüyor. Ayrıca, log açıkken süreleri 1ms'nin altında fazladan 500 çağrı
yapılıyor.