[Gelistirici] Bakıcısız libgsf paketi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
8 Oca 2009 Per 02:59:23 EET

Onur Küçük wrote On 08-01-2009 01:01:

>  Özellike openoffice in gnome kabilesine bağımlı olması bana hoş
> gözükmedi, ya bu paketleri depoya aldıktan sonra çok dikkatli olalım ya
> da başka bir çözüm arayışına gidelim derim.

Bir çözümüm var ama daha önce hiçbir inşa dosyasından birden fazla pisi
paketi oluşturma deneyimim olmadığı için yine olumlu / olumsuz
görüşlerinize ihtiyacım olacak. Şöyle ki; bahsettiğim libbonobo,
gnome-vfs, gnome-mime-data ve gamin paketleri yine resmi depoya alınır,
sonra da libgsf inşa dosyalarından libgsf ve libgsf-gnome diye iki ayrı
pisi paketi oluşturulur. openoffice gibi programlar salt libgsf
bağımlılığını kullanır; gnumeric ve gnucash ise libgsf-gnome
bağımlılığını kullanır.

Bu sefer de şöyle bir sorun çıkacak: Ben libgsf'yi --with-bonobo ve
--with-gnome-vfs ile derledikten sonra, gsf-gnome ve thumbnailer
dizininden çıkacak olan dosyaları ayrı bir pakette tutarsam
(libgsf-gnome paketinde), libgsf paketi hatalı çalışmayacak mı? revdep
rebuild çıktısında libgsf ile ilgili bir sonuç görme olasılığımız var
sanki bu yöntemde.

(Not: son kez baktım. Gnumeric'in paketlenebilmesi için Goffice şart ve
goffice'in paketlenebilmesi için de Gnome destekli libgsf şart =/ )