[Gelistirici] Bakıcısız libgsf paketi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
7 Oca 2009 Çar 20:59:14 EET

Merhaba;

Wednesday 07 January 2009 tarihinde, Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Hayır olmayacak. Şöyle ki, libgsf zaten bu zamana kadar --without-bonobo
> ve --without-gnome-vfs ile derlenmiş ve hatta gtk-doc'lar da paketin
> dışında bilerek bırakılmış. Ben de libgsf güncellemesini yaparken
> pisitools.dosed ile bu bonobo, gnome-vfs ve gtk-doc ile ilgili olan
> kısımları es geçmesini sağladım. libgsf-gnome paketinde de sadece
> bonobo, gnome-vfs ve gtk-doc ile ilgili kısımlar derlenecek, aynı
> zamanda libgsf de libgsf-gnome'un bağımlılığı olarak yazılacak.

Olabildiğince bunu (aynı tarball'I paylaşan iki kaynak paket) yapmamaya
çalışıyoruz, getireceği bakım yükü ve paketlerden birinin unutulması
ihtimaline karşı.

Tüm bu gereken özellikler açılırsa contrib'den devel'e alınması gerekecek
bağımlılıklar sadece libbonobo ile gnome-vfs mi, yoksa bunlar da arkalarında
bir seri paket daha getiriyorlar mı ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]