[Gelistirici] Bakıcısız libgsf paketi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
7 Oca 2009 Çar 20:40:25 EET

Doruk Fisek wrote On 07-01-2009 19:18:
> Ikisi cakisan paketler olmayacak mi bu durumda?

Hayır olmayacak. Şöyle ki, libgsf zaten bu zamana kadar --without-bonobo
ve --without-gnome-vfs ile derlenmiş ve hatta gtk-doc'lar da paketin
dışında bilerek bırakılmış. Ben de libgsf güncellemesini yaparken
pisitools.dosed ile bu bonobo, gnome-vfs ve gtk-doc ile ilgili olan
kısımları es geçmesini sağladım. libgsf-gnome paketinde de sadece
bonobo, gnome-vfs ve gtk-doc ile ilgili kısımlar derlenecek, aynı
zamanda libgsf de libgsf-gnome'un bağımlılığı olarak yazılacak.