[Gelistirici] [paketler-commits] r57856 - devel/programming/libs/DevIL

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Oca 2009 Sal 15:44:42 EET

Merhaba;

Monday 05 January 2009 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Paketten çıkan libIL.so.1 kırılmamış ama, bu sürüm ABI kırmıyor, sadece
> diğer iki kitaplık derlenmiyor gibi sanki ?
>
> Bu arada statik kitaplıklar da var pakette (/usr/lib/libIL.a)

2008.2 Beta için biraz acelemiz var depo bütünlüğü konusunda, o yüzden ben pakete yularıdaki sorunları çözecek bir güncelleme yaptım (enabel ILU/ILUT, disable static..)

2008 deposuna alıyorum, gerekebilecek diğer değişklikleri bilahere alırız
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]