[Gelistirici] [paketler-commits] r57856 - devel/programming/libs/DevIL

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Oca 2009 Pzt 21:09:12 EET

Merhaba;

Monday 05 January 2009 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:

> Ogre güncellemesi ile funguloids de derleneceği için sorun kalmayacak diye
> düşünmüştüm fakat ogre'de başka sorunlar çıktı. Acele etmişim revert
> ediyorum DevIL paketini.

Paketten çıkan libIL.so.1 kırılmamış ama, bu sürüm ABI kırmıyor, sadece diğer
iki kitaplık derlenmiyor gibi sanki ?

Bu arada statik kitaplıklar da var pakette (/usr/lib/libIL.a)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]