[Gelistirici] [paketler-commits] r57869 - in devel/applications/multimedia/sox: . files

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Oca 2009 Pzt 18:40:59 EET

Murat Senel wrote:
> 2009/1/5 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr <mailto:ekin at pardus.org.tr>>
>
>     Merhaba;
>
>     Monday 05 January 2009 tarihinde, Murat Senel şunları yazmıştı:
>     > 2009/1/5 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr
>     <mailto:ekin at pardus.org.tr>>
>     >
>     > > Merhaba;
>     > >
>     > > Monday 05 January 2009 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
>     > > > Bu güncelleme libsox.so.0 --> libsox.so.0 geçişi ile mlt'yi
>     kırdı,
>     > > > ayrıca libsfx de kaybolmuş paketten.
> [...]
iyi de sadece sox'u güncelleyen birinin mlt'si kırılacak eğer pisi up
mlt yapmaz ise. Klasik API/ABI sorunumuz işte, breaksABI olmadan bu sox
depoya giremez diye biliyorum, aynı şekilde breaksABI olmadan o mlt de
giremez o da kdenlive'ı kıracak çünkü. Yanlış mıyım?

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>