[Gelistirici] Vaio fonksiyon tuşları , parmak izi okuyucu ve bazı sorunlar...

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 02:18:07 EET

On Sunday 04 January 2009 02:05:53 Gökçen Eraslan wrote:

> libusb 1.0'de baya köklü değişiklikler vardı, hal, usbutils gibi paketleri
> kırıyor olmalı yanlış hatırlamıyorsam.

Evet kırıyor fakat libfprint  yeni sürümü için strict dep. Deneme amaçlı
ikisini beraber yükselttim, birşey değişmedi tabi.

> libfrpint'in desteklemediği bir chipset olabilir. Donanım bilgileriyle
> birlikte hata açarsan iyi olur.

Açıyorum şimdi.

> Evet, güzel olurdu ama yetişmedi o proje ne yazık ki. 2008.2'ye de
> yetişmesi zor sanırım, kdm tarafında kullanışlı bi arayüz yapmak baya zaman
> alır gibi geliyor.

Aslında yetişseydi Pardus için güzel bir artı olurdu, Linux dağıtımlarının
çoğunda böyle bir eksiklik var sanırım. Yeni laptopların çoğunda parmak izi
okuyucu olduğu düşünülürse, Pardus şık bir gol atabilirdi :)

--
Mehmet Nur Olcay