[Gelistirici] Vaio fonksiyon tuşları , parmak izi okuyucu ve bazı sorunlar...

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Oca 2009 Paz 02:05:53 EET

Sunday 04 January 2009 Tarihinde Mehmet dedi ki:
> *Parmak izi okuyucusunu bir türlü tanıtamadım. libfprint kurdum ( 0.1.0
> sürümüne güncellemeyi denedim ), libusb kurdum ( 1.0 .0 sürümüne
> güncelledim ),

libusb 1.0'de baya köklü değişiklikler vardı, hal, usbutils gibi paketleri
kırıyor olmalı yanlış hatırlamıyorsam.

> pam_fprint kurdum fakat parmak okuyucusunu tanımadı,
> pam_fprint_enroll çıktısında no such device dedi.

libfrpint'in desteklemediği bir chipset olabilir. Donanım bilgileriyle
birlikte hata açarsan iyi olur.

> Kdm için parmak izi
> okuyucusu diye bir staj projesi vardı, akıbeti ne oldu? Kullanılabilecek
> gibiyse 2008.2
> yetiştirilseydi pek şık olurdu,

Evet, güzel olurdu ama yetişmedi o proje ne yazık ki. 2008.2'ye de yetişmesi
zor sanırım, kdm tarafında kullanışlı bi arayüz yapmak baya zaman alır gibi
geliyor.

--
Gökçen Eraslan