[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
4 Oca 2009 Paz 00:22:50 EET

Pazar 04 Ocak 2009 günü (saat 00:18:18) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Pazar 04 Ocak 2009 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> zorg, mudur, yali... hepsinde var :)
:) dedim ya bi ara listeleyim, yapması gerekenleri çıkaralım ve tüm projelerde
pardus-python kullanacak şekilde de değişiklik yapalım ;)

> Bazıları (mudur'dekiydi galiba) iki tane mudur= girdisi varsa sadece ilk
> yazılanı dikkate alıyor. Buna dikkat etmek lazım. gfxmenu ikinci bir mudur=
> veya xorg= girdisi eklemek zorunda kalabiliyor. O yüzden bu önemli.
Evet Yalı'daki de öyleymiş :) gerçi yali parametresini arıyor o ama olsun :)

--
Gökmen GÖKSEL