[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
4 Oca 2009 Paz 00:18:18 EET

Pazar 04 Ocak 2009 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Pazar 04 Ocak 2009 günü (saat 00:04:48) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Yalı'nın içinde var böyle bir fonksiyon onu ve benzeri birçok şeyi bir ara
> listeleyelip tümünü birden geçirelim derim ben.. Yeni yazılacak
> uygulamalarda da onları kullanırız öntanımlı olarak..

zorg, mudur, yali... hepsinde var :)

Bazıları (mudur'dekiydi galiba) iki tane mudur= girdisi varsa sadece ilk
yazılanı dikkate alıyor. Buna dikkat etmek lazım. gfxmenu ikinci bir mudur=
veya xorg= girdisi eklemek zorunda kalabiliyor. O yüzden bu önemli.