[Gelistirici] init script mudur parametreleri ve initramfs-tools

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 02:53:19 EET

Merhaba,

2009/1/3 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Müdür şu anda bile oraya birden fazla parametre alıyor. Örneğin
> mudur=live,debug falan gibi. Bir sorun olmaması lazım..

Peki neden benim sistemimde calismadigi ile ilgili bir fikriniz var mi?
Calismadigini biliyorum cunku calismiyor :) Esasen benim sistemime ozel bir
durum oldugunu da dusunmuyorum. Sonucta basit bir script bu.

Benim init scriptte acilista bana degiskenleri print eden bir kisim var,
oradan bakiyorum acilista degiskenlerin durumuna (RAID, LVM, VIRTIO).  Ekte
gonderiyorum bu init'i.

--
Emre