[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
2 Oca 2009 Cum 19:03:06 EET

On 01/02/2009 02:13 PM Ekin Meroğlu wrote:

> Hayır, bence Cihan beyin yaptığı doğru - hazır hissetmek bazen yeterli
> olmayabiliyor. Bazı paketler görünüşte son derece "basit" olsa da son derece
> kritik ve dertli olabiliyor, o tip paketleri anlamak da başka bir tecrübe..

Eger, "Ben sunlari biliyorum/ilgileniyorum, su paketi almak istiyorum
ama, ne dersiniz altindan kalkabilir miyim?"  diye sorsaydi o zaman
dedigine katiliyorum. Ama Cihan beyin teknik altyapisini bilmeden o
paketin ona uygun olup olmadigini nasil bilecegiz.. O yuzden "Su paketi
almak istiyorum, ne dersiniz?" gibi bir soruya cevap beklemek gereksiz
dedim.

--
Pınar Yanardağ (a.k.a PINguAR)
http://pinguar.org