[Gelistirici] Pardus 2009 için Özgürlükİçin topluluğunun önerileri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
26 Şub 2009 Per 01:02:33 EET

> İkinci yapmak istediğimiz iş ise kurulum sonrası görüntülenecek olan
> kısa bir *Pardus Turu* uygulaması. Bunu CD'de fazla yer tutmaması
> amacıyla, Mozilla Firefox ilk açıldığında gösterilecek ve 7-8
> ekrandan oluşan bir web sayfası şeklinde hazırlamak gibi bir
> düşüncemiz var. Bu işin topluluk tarafındaki sorumlusu *Kubilay
> KOCABALKAN* olacak.

 Firefox anasayfası yapmak yerine Kaptan'da son ekranda bir tıklama ile
açılacak bir sayfa benim daha çok aklıma yatıyor.

 Az yer kaplamasından kasıt nedir, ne kadarlık bir yer kaplayacağını
düşünüyorsunuz ?  En son CD ler hazırlanırken yer açmak için KB'lık
paketleri ayıklamaya girişmiştik. KDE4 ile beraber bir sürü yeni
bağımlılık da geliyor ki 2009 da çok ciddi yer sıkıntısı çekebiliriz.

 Bu sistem fazla yer tutarsa sayfaları OI üzerinde tutup Kaptan'da
Internet adresini açma yoluna gitmemiz gerekir. Ekran görüntüleri vs.
ile çok yer kaplayacaksa baştan adını koyalım.

 Bir de tabi en azından hem Türkçe hem de İngilizce dillerde olması
gerekiyor, desteklediğimiz diğer dillerde de olursa leziz olur.