[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
24 Şub 2009 Sal 20:18:46 EET

On Tuesday 24 February 2009 11:06:58 Serbulent UNSAL wrote:
> Merhaba,
>
> Bilmök deki geliştirici toplantısında gündemde olması fayda sağlayacak
> maddelerden birisi de test süreçleri.
>
> Bu konu ile ilgili eksik gördüğünüz yönleri ve/veya önerilerinizi listeye
> yazarsanız toplantıdan önce bu başlıkları değerlendirme şansımız olur ve
> toplantı sırasında vakit kazanırız diye düşünüyorum.
>
> Amacım konun tekrar burada tartışılmasından çok toplantıdaki tartışma için
> sorunlarınız ile ilgili araştırma ve hazırlık ve farklı çözüm
> alternatifleri üzerinde bir ön çalışma yapmak. Görüşlerini paylaşan tüm
> [...]

Daha önceki tartışmalardan, test süreçleri ile ilgili bölümleri alarak kişi
bazında gruplamaya çalıştım. Mümkün olduğunca kullanılan cümleleri birebir
almaya çalıştım. Düzenli bir özetten ziyade beyin fırtınası şeklinde oldu
sonuç.

Testler konusundaki gündem için hazırlanırken bunları dikkate alacağım.
Özellikle ortak istekler üzerinde bir uzlaşma oluşturacak çözümler üzerinde
çalışacağım. Burada ki fikirlere ekleme/itiraz/vurgu yapmak isteyen veya yeni
fikirleri olan tüm geliştiricilerimizin katkılarını bekleriz.

PS: Arada unuttuğum görmediğim kişi/görüş varsa hemen eklemeye çalışırım bu
nota.