[Gelistirici] Test sistemi/süreçleri - Geliştirici toplantısı için eksikler öneriler...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Şub 2009 Sal 14:27:27 EET

Merhaba,

Tue, 24 Feb 2009 14:10:35 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Guzel olurdu tabii.
> Ote yandan onceki mesajimda soylediklerimin cogu orada yer almiyor
> (daha once birkac kez listede dile getirmis olmama karsin).
Sadece bunlar degil tabii, baska bircok eksik oneri/gorus daha var.

"Hangileriyse, kendin ekle" diyeceklere uzgunum, ben bir de listede
soylenen goruslerin dogru belgelenip belgenmedigini takip edemeyecegim.
Bu, konuyla ilgili gorus soran sorumlularin gorevi olmali.

Hani bir keresinde oturup son bir yilda yuzeysel bir arsiv taramasi
yapip, armutu pisirmistim, oradaki bilgiler bile not edilmemis (eger
not alma mecrasi o wiki sayfasi ise).

                   Doruk