[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Şub 2009 Pzt 22:11:32 EET

On Monday 23 February 2009 22:00:02 Recep KIRMIZI wrote:
> Nasıl yani :S Eren olm sen nasıl L giyebilirsin emin misin?

tish-o sitesinde boy bilgilerine bakarak konuşmuştum. Şu anda giydiğim
sweat'in boyunu ölçtüm, 71 cm geliyor omzumdan en son döküm noktasına. L 72
cm. boy olarak, çekme payını da hesaplayınca 2 cm kadar çeker diye
düşünüyorum.

Tahmin ediyorum ik Large boy olarak tam oturacak ama en olarak biraz bol
gelecek, birkaç yıkamadan sonra da tam oturur diye düşünüyorum.