[Gelistirici] Bilmök'te toplanıyoruz

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
23 Şub 2009 Pzt 22:00:02 EET

2009/2/23 Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>

> Beden tablosunu şimdi tekrar kontrol ettim de, aklımda kalan bedenim 1 sene
> öncesine aitmiş :P
>

> Bunu "Large" olarak değiştirebilir miyiz?

Nasıl yani :S Eren olm sen nasıl L giyebilirsin emin misin?

Onur abi L ve XL belirlenen sayının biraz üzerinde gelse? mümkün müdür?
Eren L giyiyorsa benim L giymem mümkün değil.
Fazlaca gelme durumu var ise ne güsel. Yok ise benimkiler 2 tane XL olsun.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Vince Lombardi  - "Winning is habit. Unfortunately, so is losing."